MOC 003: Jak zdobyć lojalność klientów? Grzegorz Bieńko – właściciel konesso.pl


W celu nagrania pierwszego wywiadu udałem się do Stalowej Woli, gdzie spotkałem się z Grzegorzem Bieńko – właścicielem sklepu konesso.pl. Grzegorz wraz ze swoim zespołem w zaledwie kilka lat zbudował prężnie działający, rozpoznawalny sklep internetowy, który zdobył serca Polaków. Nasza rozmowa to nie tylko odpowiedź na tytułowe pytanie „Jak zdobyć lojalność klientów?”, ale to również niezwykle inspirująca lekcja prowadzenia sklepu internetowego.
W nagraniu usłyszysz m.in o: edukowaniu klientów, nawiązywaniu relacji pomiędzy klientami, a obsługą sklepu, o kurierach i dlaczego czystość w ich samochodach jest ważna, jak powstał pomysł na efektowną kampanię grzybobrania oraz co kryje w sobie motto: Jeśli pojawił się problem to rozwiążemy go tak, że bedziesz się cieszył, że w ogóle wystąpił.
Podcastu posłuchasz również na:
Sklep internetowy: https://www.konesso.pl
Kawiarnia: https://goo.gl/maps/gmj4pATXgwB2
Akcja z grzybobraniem (kawobraniem): Plik PDF (kliknij i pobierz)
Zdjęcia pudełek i ich zawartości (zamówienie, które osobiście składałem): Plik PDF (kliknij i pobierz)
Specjalnie dla słuchaczy podcastu KOD RABATOWY -10% na zakupy w konesso.pl: MOC
(kod obowiązuje na kawy i herbaty, należy wprowadzić w podsumowaniu koszyka)

Na zdjęciu Grzegorz Bieńko (po prawej) oraz Marcin Rudzik (po lewej) podczas nagrywania odcinka

Kawiarnia KONESSOcafe, źródło: https://www.facebook.com/konessocafe

Kawiarnia KONESSOcafe, źródło: https://www.facebook.com/konessocafe

Przedsiębiorca i manager z ponad 12-letnim doświadczeniem. Założyciel i były CEO Brand Active - agencji Shopify & eCommerce. Autor ponad 50 odcinków podcastu Merytorycznie o eCommerce